Superloten Grote Clubactie

Hoi allemaal,

Even snel voorstellen:

Mijn naam is Eric Mooren, misschien beter bekend als de vader van Robert en Nick die beiden in de selectie van SVZ spelen.

Er is mij gevraagd om Nick en Jop te helpen met verkoop van loten voor de Grote Clubactie en dan met name de Superloten.

Dat is wel een echte uitdaging voor me, want zoals sommige wel weten kom ik oorspronkelijk uit Noorden. Ik verbaas me al lang over het feit dat ze daar jaarlijks zo veel van deze loten verkopen (+- 200). Heel erg knap, maar wat daar kan moet in Zevenhoven ook te doen zijn. Toch?!

Vanaf 21 september mogen we de loten gaan verkopen. 80% van de opbrengst gaat rechtstreeks naar de club en zal worden besteed aan onze jeugd (o.a. voetbalkamp).

Onder de kopers van een Superlot, deze vertegenwoordigt 50 loten en heeft een waarde van €150, verloten we nog een paar leuke prijzen waaronder deze plant waarmee ik op de foto sta. Ook vanuit de Grote Clubactie maak je kans op mooie prijzen natuurlijk en verder willen we de superloten ophangen in de kantine om onze sponsoren extra te bedanken.

Ik zal zeker wat mensen persoonlijk benaderen, maar indien je de club wilt steunen is een appje of mailtje naar mij (of naar Jop Vianen/Nick Mooren) ook welkom natuurlijk.

Met sportieve groet,

Eric Mooren