Grote Clubactie 2024 – Jeugd Verkopers

Dit jaar doen wij als vereniging voor de vijfde keer mee aan de Grote Clubactie. De Grote Clubactie is een nationale loterij, waarbij twee keer een hoofdprijs van €100.000,- te winnen valt, naast nog meer mooie prijzen als reischeques, vakanties, barbecues, cadeaubonnen en meer! De Grote Clubactie is er om verenigingen te helpen, een lot kost €3,- waarvan er maar liefst 80% direct naar onze club gaat.

Alle jeugdleden zullen zaterdag 21 september weer hun lotenboekje ontvangen om vanaf die dag 3 weken de tijd te krijgen om loten te verkopen voor SVZ, de opbrengst van de verkoop gebruiken we weer voor onze jeugd zoals het voetbalkamp! Wij hopen op wederom een mooie opbrengst voor onze club zodat we weer mooie activiteiten en een fantastisch voetbalkamp kunnen organiseren!

Groetjes Nick Mooren & Jop Vianen