De officiƫle website van

De eerste derby: TAVV JO8-2 vs SVZ JO8-1

We verzamelden om 8.00 in de kantine voor de wedstrijd tegen TAVV. De jongens hadden er erg veel zin wat er voor zorgde dat we compleet waren en met 3 wissels aan de wedstrijd begonnen. Scott stond de eerste helft op doel en had een paar goede reddingen nodig om TAVV van het scoren af te houden. Toch lukte het TAVV om Scott te verschalken en stonden we met 1-0 achter. Na een aantal goede aanvallen waar net niet uit gescoord werd door Jaxx, Mats en Jimmy was het Riff die uiteindelijk met een mooi afstandsschot de 1-1 op het scorebord zette. Na de aftrap van TAVV was het Duuk die goed de bal afpakte van zijn tegenstander en de bal naar Kay speelde. Kay stoomde op langs de zijlijn naar het doel van TAVV en vond op de doellijn Riff die alleen maar tegen de bal aan hoefde te lopen en zo stond het 1-2. TAVV liet het er niet bij zitten en gingen vol in de aanval ze werden nog goed tegen gehouden door Milan, Finn, Daley en Jimmy maar het lukte ze toch te scoren via de kluts voor het doel 3-2. Na een mooi schot op de paal ging de bal via de rug van Scott toch nog ons doel in wat de ruststand op 4-2 bracht. Na een kleine peptalk en keeperswissel gingen we enthousiast het veld op om er een leuke 2e helft van te maken. Vlak na de aftrap kregen wij een uitbal die Jimmy naar Scott speelde en zijn schot belandde achter de keeper zo stond al snel 4-3. De jongens gingen weer lekker verder met de wedstrijd met aan allebei de kanten wat kansjes van onze kant voor Kay, Jaxx en Mats maar zette TAVV ons weer verder op achterstand 5-3. TAVV was nog niet klaar met aanvallen en na goede ingrepen van Riff kregen ze het toch voor elkaar om de eindstand op 6-3 te zetten. Volgende week dinsdag gaan we weer een leuke wedstrijd spelen tegen de leeftijdsgenoten van EMM.