Henk Bos (89) overleden

Vandaag bereikte ons het verdrietige nieuws dat Henk Bos afgelopen nacht op 89-jarige leeftijd is overleden. De gezondheid liet Henk de laatste jaren helaas wat in de steek, maar tot op hoge leeftijd is Henk actief geweest binnen onze vereniging. Zijn voetbalcarrière, keeperscarrière om precies te zijn, startte bij Nicolaas Boys. Nadat hij zelf stopte met keepen is Henk keeperstrainer geworden. Om hiertoe te komen heeft hij vrijwel alle cursussen bij Frans Hoek succesvol afgerond en was hij daar een graag geziene gast. Henk is keeperstrainer geweest bij een aantal buurtverenigingen zowel bij de jeugd als selectie-elftallen, het langste bij VDO in Uithoorn (voorloper van het huidige Legmeervogels) en in zijn geboortedorp bij SV Zevenhoven.

Wij herinneren Henk als een markante en bloedfanatieke clubman, die van zowel zichzelf als zijn pupillen altijd het uiterste heeft gevraagd.

Namens SV Zevenhoven wensen wij alle familie, vrienden en betrokkenen veel sterkte.