Training verantwoord alcoholschenken voor vrijwilligers op 21 oktober

Op maandag 21 oktober 2024 van 19.30 tot 21.00 uur zal de cursus ‘Instructie Verantwoord Alcoholschenken’ (IVA) worden georganiseerd door de gemeente Nieuwkoop in onze kantine. Deze cursus op het gebied van verantwoord alcoholgebruik, zal kennis en vaardigheden bieden om verantwoordelijk om te gaan met het schenken van alcoholische dranken. Onderwerpen als geen alcohol onder de 18, voorkomen van alcoholmisbruik en rijden onder invloed worden hierin behandelt. Het doel is om een veilige en gezellige omgeving te creëren voor alle leden en gasten.

We moedigen iedereen aan, ervaren of nieuwkomer, die bij SV Zevenhoven achter de bar staat om zich aan te melden bij deze informatieve cursus. Aanmelden kan via vrijwilligers@svzevenhoven.nl (de uiterste aanmelddatum is woensdag 16 oktober). Vemeld hierbij je volledige naam en geboortedatum (deze gegevens zijn nodig voor het certificaat).

Hopelijk tot de 21e!

Met vriendelijke groet,