Jeugdtrainers scholingsavonden

In de aankomende periode zullen de jeugdtrainers van Nicolaas Boys, Nieuwkoop, TAVV, Altior en Zevenhoven scholingsavonden van Dennis van den IJssel krijgen. Vorige week was de eerste scholingsavond bij SVZ en daarop waren 20 deelnemers van de eerder genoemde clubs aanwezig. Deze eerste avond stond in het teken van het geven van trainingen aan de O6, O7 en O8. Gisteravond was er weer een scholingsavond, ditmaal bij Altior en gericht op het geven van trainingen aan de O9 en O10. De groep met cursisten is momenteel erg enthousiast en betrokken, waarbij er een goede interactie is. Thema’s voor de volgende bijeenkomsten worden op verzoek van de deelnemers: leerlijn in de trainingsvormen, het niveauverschil binnen trainen en wedstrijden, en het beïnvloeden tijdens een wedstrijd.