Stem nu op S.V. Zevenhoven via Rabo ClubSupport actie!

Vanaf vandaag (maandag 2 september) t/m dinsdag 24 september is het mogelijk om op S.V. Zevenhoven te stemmen via de Rabo ClubSupport actie. Hiervoor dien je wel een betaalrekening bij de Rabobank te hebben én lid te zijn geworden van de Rabobank (lid worden kan nog steeds). Het uitbrengen van een stem kan als volgt:

• Ga naar ja Rabobank App (of login via de website)
  • Klik in de app op “Instellingen”, “Mijn Lidmaatschap” en vervolgens op “Stem op je club” bij Rabo ClubSupport
  • Je kunt nu stemmen op 3 verenigingen. Wij zijn te vinden onder de naam S.V. Zevenhoven.  Hoe meer stemmen een vereniging ontvangt, hoe meer geld men hiervoor krijgt. Daarnaast is het ook mogelijk om op onze Zevenhovense collega verenigingen te stemmen (LTVZ en KVW Zevenhoven).
  • Het opgehaalde geld gaan wij gebruiken voor het opknappen van de bergingsruimte, waardoor we meer kleding en materialen kwijt kunnen en de ruimte efficiënter kunnen benutten.

Alvast bedankt voor jullie stem!