SV Zevenhoven kiest voor duo-voorzitterschap

Wij waren binnen en buiten het bestuur al een tijdje aan het puzzelen hoe we het e.e.a. zouden oplossen als de voorzitter (al dan niet langdurig) afwezig is. Na het nodige beraad is gebleken dat bij een duo-voorzitterschap de taken op een effectieve manier verdeeld kunnen worden en er normaliter altijd een aanspreekpunt binnen het bestuur aanwezig is.

Welnu, we zijn heel blij om te kunnen mededelen dat we binnen het bestuur Emil Bos bereid hebben gevonden om samen met de huidige voorzitter René van Zon deze taak op zich te nemen. De exacte taakverdeling is nog niet 100% gereed, maar in algemene zin zal René de ‘externe’ zaken en Emil de ‘interne’ zaken behartigen. We streven naar een dynamische balans, waarbij de voorzitters hun vaardigheden en ervaringen optimaal kunnen benutten.

Als gevolg van deze wijziging zal Jacco Schoonenwolf zijn oude functie als jeugdvoorzitter weer op zich nemen en zal Emil Bos ook verantwoordelijk worden voor de sponsorzaken.
Deze nieuwe samenstelling binnen ons bestuur gaat i.v.m. onze statuten officieel pas in nadat de Algemene Ledenvergadering komend najaar goedkeuring heeft gegeven, doch gezien de noodzaak van deze wijzigingen gaat dit per direct in op ‘interim-basis’.

We zijn blij voor ons als bestuur en SV Zevenhoven dat we door deze nieuwe organisatie tot een voor iedereen comfortabele situatie zijn gekomen.

Iedereen nog een hele mooie zomer toegewenst en op de achtergrond wordt door onze geweldige vrijwilligers alweer hard gewerkt om alles voor het nieuwe seizoen in gereedheid te brengen, maar eerst krijgen we vanaf 28 juni a.s. het Summer Beach nog en vanaf 13 juli gaat de jeugd op sportkamp. Ook deze evenementen zijn niet mogelijk zonder de inzet van vele vrijwilligers!

Namens het bestuur,
René van Zon